ژیناژینا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

ژینای مامان

مامان می خواد برگرده سر کار

1390/9/8 23:42
نویسنده : مامان ژینا
489 بازدید
اشتراک گذاری

نبات مامان، ژینای گلم :

مامان از فردا صبح مرخصیش تموم می شه و باید بره سر کار لبخند خدا رو شکر مامان توری (مامان بابایی) یه خانم خوبی رو برای پرستاری از شما پیدا کرد و شما هم بهش عادت کردی. خود مامان توری هم امشب اومده پیشمون تا فردا که من نیستم حواسش به شما و پرستارت باشه. میگه اینجوری خیالش راحت تره. قلب البته مامان جون هم عصری زنگ زده بود که بیاد اما بهش گفتم مامان توری از قبل جا رو رزرو کرده زبان اون هم مامان توری رو کلی دعا کرد و به من گفت که قدر مادر شوهرم رو بدونم خجالت

هر چند خدا رو شکر همه چیز رو براهه و مامانی سعی می کنه استرس نداشته باشه اما باز هم یه کوچولو نگرانم نگران ان شاا... که واسه عسلم مشکلی پیش نیاد و همیشه سالم و سلامت و شاد باشه و سر کار رفتن مامانی هم باعث دور شدن از عمر و وجودش نشه مژه الهی آمین فرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان پسر خرداد
9 آذر 90 8:17
سلام جای نگرانی روزهای اول هستش ولی بعد کم کم عادی میشه از لحاظ اینکه واقعا پرستاری که گرفتی خوب باشه .من پسرم سی روزه بود اومدم سرکار فکرشو بکن می بردم خونه مامان و دوباره ظهر می اومدم می بردمش خونه خیلی سخت بود خیلی .بقیه خودت بخون بما سر بزن
مامان طاها
9 آذر 90 9:03
عکس نی نی های بهاری تو وبلاگه طاهای من اطلاعات بیشتر : سلام به همه مامانهایی که نی نی هاشونو تو بهار 90 به دنیا آوردن. من در نظر دارم عکسه تمام نی نیهای بهاری رو با آدرس وبلاگشون تو وبلاگه محمد طاها بزارم اینجوری زودتر و بهتر با مامانهای بهاری و نی نیهاشون زودتر آشنا میشیم و میتونیم از نظراته همدیگه استفاده کنیم هر کی مایل به این کاره تو قسمت نظرات وبم نظر بده که با عکس نی نیه اون شروع کنیم.
خاله هدي ياسمين زهرا
9 آذر 90 12:16
انشااله به سلامتي ميرين سركار و ني ني ژينا هم مشكلي پيدا نمي كنه. اولش دل تنگي هست ولي عادت مي كنين