ژیناژینا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

ژینای مامان

هدیه غنچه های شهر

1390/9/11 14:09
نویسنده : مامان ژینا
2,070 بازدید
اشتراک گذاری

یکی دو هفته پیش، یه خانمی زنگ زد خونمون و گفت ببخشید منزل آقای م.. . گفتم نه خانم ب.. . گفت شما مادر ژینا هستید؟ گفتم بله. گفت من از غنچه های شهر شهرداری خدمتتون تماس می گیرم می خواستم آدرستون رو باهاتون چک کنم تا هدیه ای رو برای ژینا ارسال کنیم. گفتم خواهش می کنم و آدرس رو برام خوند و من اصلاحش کردم.

عصری که بابا اومد خونه گفت حتما از این پکیج های تبلیغاتی هستش و حتما پول پیکش بیشتر از خود هدیه هست نیشخند  خلاصه این قضیه گذشت تا امروز صبح که پستچی زنگ زد و گفت یه بسته دارید رفتم و دیدم از طرف غنچه های شهر شهرداری هستش لبخند و با وجود سئوال و جوابهای اون خانم و اصلاحات من، بازم اسم فامیل ژینا رو غلط روش نوشته بودند.

بسته شامل : یه آلبوم خاطرات کودک، یه کتاب آموزشی در مورد نوزاد و کودک و یه دفترچه خالی حساب پس انداز بانک شهر ( برای تبلیغات بانک شهر چشمک ) بود و متنی از طرف آقای قالیباف در ابتدای آلبوم خاطرات چاپ شده بود که روی سخنش بچه های شهر تهران و آینده سازان مملکت بود. لبخند

به هر صورت ایده کار جالب بود. این کارها شاید ارزش مادی زیادی نداشته باشند، اما ارزش معنوی شون زیاده. مژه دست آقای قالیباف و شهرداری درد نکنه که برای بچه ها ارزش قائل می شن.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله سمیرا
19 آذر 90 11:05
واقعا چقدر جالب ... کار خیلی جالبی انجام داده شهرداری بازم گلی به گوشه جمالشون