ژیناژینا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

ژینای مامان

انشتین کوچولو

1390/8/29 0:54
نویسنده : مامان ژینا
866 بازدید
اشتراک گذاری

سلام،

من و بابا مثل همه مامان و بابا های دیگه دوست داریم که ژینای مامان مثل یکی از معانی اسمش دختر با هوش و با استعدادی بشه و چون شنیده بودم که اگر می خواهید نی نی هاتون با کتاب و علم مانوس بشن از همین نوزادی و حتی قبل از تولد باید شروع کنید، واسه همین برای ژینا به جز اسباب بازی، کلی کتاب داستان و شعر و DVD و CD های آموزشی تهیه کردم. چشمک

از جمله کتاب هایی که برای ژینا خریدم، سری کتابهای "حسنی نگو یه دسته گل" که البته این یکی رو مثل بقیه بچه ها از همه بیشتر دوست داره و وقتی براش می خونم با دقت گوش می کنه و به عکس هاش نگاه می کنه، سری کتابهای "نی نی تو بهترینی" که عاشقشونه، کتابهای عروسکی و صوتی "حیوانات خانگی و حیوانات جنگل" که هنوز خیلی براش جالب نیست و کلی کارت میوه ها و حیوانات و ... خلاصه کلی کتاب فروشی رفتم و تو اینترنت گشتم که کتابهای مناسب سن نی نی های زیر 6 ماه رو پیدا کنم و کلی فروشنده ها رو به خودم خندوندم نیشخند چیکار کنیم همین یه دونه دختر و داریم دیگه قلب

تازه وقتی براش قصه "بزبز قندی" و "عمو جیرجیرک" یعنی تنها قصه هایی رو که بابام بلد بود و شبهایی که مامان حوصله نداشت تا قصه های سریالی "محمد شاه" و " قاسم شاه" و ... رو برامون بگه، برای من و خواهرم می گفت تا بخوابیم رو هم بهش می گم با دقت منو نگاه می کنه و می خنده و وسط ها تعجب هم می کنه قلب عاشقشم ماچ

 DVD های Baby Einstein  هم که فوق العاده هستند، یعنی واقعا مشخصه که روی محتوی DVD ها توسط روانشناس ها کار شده حداقل که نی نی ما رو محو خودشون می کنن لبخند مامان فداش شه ماچ

این هم عکس کتابها و .... ژینا

 کتابهای ژینا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)