ژیناژینا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

ژینای مامان

اولین سفر به محمود آباد

1391/3/17 19:02
نویسنده : مامان ژینا
825 بازدید
اشتراک گذاری

ژینای مامان قلب عزیز دلم ماچ

تو این چند روز گذشته رفته بودیم مجتمع رفاهی تفریحی محمود آباد لبخند اولش مامان خیلی نگران بود که نکنه دورباره ژینا مریض شه و برنامه خواب و خوراکش بهم بریزه نگران واسه همین هم هی سعی می کرد یه جورایی از زیرش در بره و نریم سفر نیشخند البته کارم خیلی زیاد داشتم و تو اداره خیلی گیر بودم ولی خوب آخرش ساعت ده و نیم شب قبل از حرکت کوتاه اومدم و راضی شدم زبان حالا میموند اداره که چه جوری تو این هیر و ویر مرخصی بگیرم نیشخند خلاصه مجبور شدم یه دروغ هایی سر هم کنم شیطان خدا از سر تقصیراتم بگذره که به خاطر بابا و شما مجبور شدم چاخان کنم استرس خلاصه عازم سفر شدیم و خدا رو شکر هیچ مشکلی هم پیش نیومد مژه مامان کاملا مجهز و با امکانات کامل برای ژینا خانم وسایلش رو بسته بود و اونجا هم که صبحانه و ناهار و شام رستوران بالاخره یه سوپی سرو می کرد که ژینای جیگری میل کنه ماچ سفر خیلی خوش گذشت و کلی نی نی هم سن و سال ژینا دیدیم و با مامان هاشون مصاحبه کردیم قلب ژینا جونم هم تو ماشین وقتی گرسنه می شد، یکی دو تا بیسکوئیت پتی بور خودش دستش می گرفت و کوچولو کوچولو  گاز می زد و می خورد قلب ماه دیگه دختر مامان قلب

این هم چند تا عکس خوشگل از ژینا جونم که این دفعه به جای مامان مدل باباش شده بود.

1

2

3

3

4

5

6

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)